SiteMap Print Send
   کارنامه های تحلیلی کنکورهای سراسری

 

اسلاید کارنامه تحلیلی

برنامه زمانی

با اجرای موفق و استقبال گسترده داوطلبان رشته های MBA و مدیریت اجرایی از طرح برگزاری آنلاین 7 سال کنکور سراسری، نکات مهمی در خصوص کارنامه های تحلیلی این آزمونها رو واستون ارائه می کنیم.

کارنامه های تحلیلی کنکورها علاوه بر نتایج کلی آزمون، به شما جایگاه حدودی تون رو بین بقیه داوطلبان میگه. به شخصه برای خود من زمانی که نزدیک کنکورم بود همش می رفتم تو سایتهای مختلف ببینم با درصدهایی که من تو کنکورهای جامع می زنم کجا قبول میشم که یه خورده از استرسم کم بشه، واقعیت اینه که قبل کنکور  که آدم نمی دونه الان این همه خونده کجا قبول میشه استرس زا هست و این استرس ، باعث عدم تمرکز و حواس پرتی میشه و طبیعیه که خب باعث میشه تو روزهای آخر از کنکور فاصله بگیرید و دیگه اونجاست که می بینید یه نفری که کلی وقت و تمرکز گذاشته، چون دقیقه 90 از استرس زیادی بیخیال کنکور میشه، تو رشته mba و یا تو رشته اجرایی دیگه فکر قبولی تو دانشگاههای عالی رو باید از سرش بیرون کنه. حقیقتا به منظور موفقیت در کنکور برای رشته هایی که رقابت شدیده و ظرفیت دانشگاههای خوبش هم واقعا کمه، زمانی که شروع می کنید مهم هست ولی مهمتر از اون زمانیه که درس خوندن و تست زدن رو کنارمی گذارید، به عبارتی انتهای بازه درس خوندن شما اهمیت بسیار ویژه ای داره. به خاطر همینم بود که طرح این کنکورها رو راه انداختیم و تو کارنامه اش تا تونستیم مواردی رو آوردیم که کاربردی و به نفع شما باشه. 

حالا بریم سراغ مندرجات کارنامه ها :

تو صفحه اول کارنامه ها چند تا جدول وجود داره،

اولین جدول که وضعیت دموگرافیک آزمون رو گفته، مواردی نظیر تاریخ آزمون، تعداد شرکت کننده ها و از این دست اطلاعات آماری: 

 

جدول شماره 1 کارنامه های تحلیلی

جدول بعدی که جدول شماره 2 هست، نتیجه عملکرد شما تو آزمون رو میگه. این جدول پر از عدد و رقم هست ولی مهمه بدونین که رتبه و تراز شما تو هر درس (علاوه بر درصد) چند بوده و میانگین و بیشترین درصد چند بوده. تازه اینکه بدونین چندتا تست غلط زدین خیلی کمک می کنه که دنبال رفع اشکال تو اون درس برین و متوجه باشین چرا مثلا یه تستی که بلد بودین رو تو آزمون غلط زدین، اگه بتونین این مورد رو خوب بررسی کنید تو شرایط واقعی کنکور هم می تونید استرس تون رو خوب مدیریت کنید.

نمونه های زیر برای دو رشته MBA و مدیریت اجرایی هست: 

جدول شماره 2 ویژه MBA

جدول شماره 2 کارنامه اجرایی

جدول شماره 3 یه حکم یه جور داشبورد کنترلی داره، رتبه و تراز داوطلب تو کنکوری که به صورت آنلاین برگزار شده که با توجه به تعداد شرکت کننده ها می تونه خیلی مفید باشه دونستن اینکه رتبه تون بین بقیه رقبا چند شده، البته به نظر من اهمیت دادن به تراز خیلی مهمتر از رتبه هست.

جدول شماره 3 کارنامه ها

تو جدول شماره 4 ما با توجه به آرشیو کاملی که از قبولی ها و ترتیب پر شدن دانشگاه های مختلف در سالهای گذشته در دست داریم، تخمین می زنیم که رتبه و محل احتمالی قبولیتون کجا میشه. البته به خاطر اینکه استرس بیش از حد واستون ایجاد نشه، این جدول برای کنکور های 92 تا 94 تکمیل میشه. 

جدول شماره 4 کارنامه ها

حالا  بریم سراغ صفحه دوم کارنامه ها:

تو این صفحه یه تصویر کاملی که پاسخنامه تکمیل شده توسط شما و تصحیح شده توسط ما ارائه شده که می تونید بعد از پرینت گرفتن بررسی کنید که کدوم تست ها رو هول هولکی پاسخ دادین، کدوم تست ها رو بلد بودین ولی از روی حواس پرتی جواب دادین، کدومها واقعا سخت بودن و نتونستین جواب بدین و خلاصه این صفحه کلی به درد رفع اشکال شما می خوره.

نمونه پاسخنامه تکمیل شده

 پایین صفحه هم یه راهنما گذاشتیم که بدونید کدوم تست ها رو شما پاسخ دادین و درست بوده و کدوم هاغلط. 

راهنما پاسخنامه تکمیل شده

و اما در نهایت صفحه آخر کارنامه تحلیلی :

تو این صفحه به تعداد درسهای کنکورتون + 1 نمودار میبینید که برای آزمون اول روی هر نمودار دو تا نقطه سبز و آبی هست و به تدریج که کنکورهای بیشتری رو آمتحان میدین، این دو تا نقطه تبدیل به خطوط شکسته ای میشن که عملکرد(تراز)  شما رو نسبت به تراز میانگین بقیه داوطلبان می سنجه. رنگ آبی معرف تراز شماست و رنگ سبز معرف تراز میانگین داوطلبان. امیدوارم که تو همه آزمونها خط تراز شما بالاتر از خط تراز میانگین باشه یا حداقل شیب پایدار و مثبتی داشته باشه.

 کارنامه نمودار تحلیلی

در آخر هم چندتا نکته بگم بد نیست بدونید:

-   برای شرکت تو این طرح، اول باید عضو سایت بشید بعد از طریق این فرم ثبت نام کنید ( رایگان) . واسه عضویت تو سایت هواستون باشه نام کاربری رو انتخاب کنید که شامل علائم نباشه و فقط شامل عدد و حرف باشه. چون در اینصورت مجبورید برای مشاهده کارنامه تون تو سایت دوباره برین عضو بشین و نام کاربری دیگه ای رو انتخاب کنید.

-   برای هر کنکور لازم نیست ثبت نام جداگانه ای انجام بدین. اولین باری که تو فرم ثبت نام انجام بدین و مشخصات تون رو ثبت کنید نامتون به لیست شرکت کننده ها اضافه میشه.

-   واسه ثبت نام هر کنکور تا شب قبلش فرصت دارین ثبت نام کنید. برنامه کنکورها هم طبق جدل زمانی تو این لینک مشخصه . ساعت 24:00 روز برگزاری هر کنکور که سایت آزمون بسته بشه، فردا صبحش می تونید کارنامه هاتون رو در پرتال کاربری تون مشاهده و دریافت کنید.

-   پاسخنامه کلیدی هر کنکور هم همزمان با کارنامه ها روی پرتال تون قابل دسترسی هست.ضمنا پاسخنامه های کلیدی مربوط به سایت سنجش است .

-  ما رویدادهای مهم رو براتون پیامک می کنیم. ولی متاسفانه اکثر شماره های همراه اول به دلیل بسته بودن پیامک های تبلیغاتی پیامک های ما رو دریافت نمی کنن.برای اونها هم ایمیل می کنیم تا در جریان باشند.شما هم اگر سوالی، نکته ای به ذهن تون رسید و خواستین با ما درمیان بگذارید، از طریق صفحه پرسش و پاسخ اصلی سایت یا قسمت نظرات انتهای همین صفحه اقدام کنید. سعی ما اینه که در اولین فرصت بازخور بدیم به پیام های شما.

-  برای شرکت در طرح و تکمیل فرم ثبت نام ( البته پس از عضویت در سایت) اینجا را کلیک کنید.

-   برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کنکورهای آنلاین و برنامه زمانی اجرای کنکورها اینجا کلیک کنید.  

موفق باشید

مهندس خسروی-  مسئول پشتیبانی سایت

مدرس زبان تخصصی (MBA، مدیریت اجرایی-شهری و دکتری)

 

مطالب مشابه:

 

میثم عزمی : کارنامه
سلام. روزتون بخیر بنده دیروز کارنامه رو پر کردم و با موفقیت ارسال شد.اما امروز می خوام نتایح رو نگاه کنم.پیامی با عنوان:کارنامه مورد نظر موجود نیست میده.
ایمان جمشیدی : در پاسخ به آقای عزمی
سلام. اندکی شکیبا باشید. به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان، تصحیح آزمون رشته mba زمان بر شد. تا کمتر از 1 ساعت دیگر می توانید در پرتال خود کارنامه آزمون 3 اجرایی را دریافت کنید. پاسخنامه کلیدی آزمون 3 اجرایی از هم اکنون قابل دریافت است. موفق باشید.
عنوان نظر :
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
نظر شما :
کد امنیتی :
 
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به ایمان جمشیدی می باشد.