درباره من

سوم اردیبهشت ماه 1366 اولین روزی بود که جهان را دیدم. از کودکی کهکشان مادی را با فرمول‌های فیزیک و ریاضی واکاوی می‌کردم؛ بنابراین خود را به دنیای پیش از دیپلم محدود نکردم و مطالعاتم را در این حوزه گسترش دادم. مقطع لیسانس را در شهر مشهد، در رشته عمران گذراندم و فوق‌لیسانس MBA را در تبریز سپری کردم. تجربه جدی‌ام در حوزه تدریس از سال 84 در شهر مشهد برای داوطلبان کنکور سراسری و المپیادی‌ها آغاز شد. پس از آشنایی با امید محمودیان رئیس انتشارات نگاه دانش، به تهران آمدم و مشغول به تالیف کتاب در رشته MBA شدم و توانستم در کنار تالیف کتاب، مسئولیت مشاوره تخصصی در موسسه پژوهش که قوی‌ترین موسسه در زمینه مدیریت اجرایی و MBA است را بپذیرم و پس از آن مشغول به تدریس دروس ریاضی، GMAT و استعداد تحصیلی برای داوطلبان ارشد و دکتری در موسسات مرکز معماری ایران، پژوهش، خانه شهرسازی، سنجش و دانش ... ، شدم. رویای نوشتن کتاب را در سال 93 با چاپ کتاب 2000 تست GMAT محقق ساختم و بدین‌سان باب تالیف کتاب برای سه اثر دیگر با عنوان  مجموعه سوالات استعداد تحصیلی دکتری ویژه گروه‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و هنر را باز نمودم. در حال حاضر نیز در کنار تدریس استعداد تحصیلی، در حال نوشتن کتاب درس استعداد تحصیلی برای داوطلبان دکتری هستم.

از دیگر تصمیماتم در سال 93 ارائه خدمات غیرحضوری به  داوطلبانی بود که امکان شرکت در کلاس‌ها را نداشتند؛ از این‌رو به حوزه خدمات اینترنتی ورود کردم  و  پس از انجام یکسری مقدمات، اولین آزمون آنلاین دروس استعداد تحصیلی و زبان ویژه داوطلبان ارشد و همچنین دوره های فشرده مباحث GMAT را، در همان سال برگزار کردم. شرکت کنندگان این دوره ها افرادی همچون صدرا امامی آل آقا که موفق به کسب رتبه یک در رشته مدیریت اجرایی شد، بودند.

به طور کل باید بگویم از آنجایی که علاقه اصلی من تدریس و مشاوره در زمینه‌های آموزشی است، بخشی از زمان خود را به این حوزه اختصاص دادم و از جمله افتخاراتم در این زمینه طراحی سوال آزمون‌های آزمایشی پژوهش  (در کنار استاد آقاسی و ...)، تدریس استعداد تحصیلی دکتری در بهترین موسسات برگزار کننده این دوره (نظیر مرکز معماری ایران و سنجش و دانش و ...) می باشد.

 

 
       نویسنده: ایمان جمشیدی
     
       
 
 

 

 

 

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به ایمان جمشیدی می باشد.