SiteMap Print Send
   برگزاری آنلاین کنکورهای کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و mba

طرح برگزاری 7 سال کنکور ارشد mba , اجرایی

با نزدیک شدن به زمان کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد، برآن شدیم تا کنکورهای سراسری  7 سال اخیر را برای رشته های مدیریت اجرایــی و MBA به صورت آنلاین طی دوره ای  از 30 فروردین 95 الی 12 اردیبهشت 95 برگزار نمائیم تا داوطلبان عزیز بتوانند با معادل سازی شرایط کنکور، آموخته های خود را محک بزنند.  

مزایای شرکت در این طرح: 

تصحیح سریع آزمون

تصحیح آزمون در کمتر از یک ساعت پس از اتمام فرایند آزمون و صدور کارنامه تا صبح روز بعد از برگزاری هر آزمون

پاسخبرگ

ارسال تصویر رنگی پاسخنامه به منظور رفع اشکال سوالات

کارنامه پبشرفته

صدور کارنامه پیشرفته حاوی رتبه، تراز و درصد دروس آزمون

اخمین رتبه

تخمین رتبه و محل قبولی بر اساس کاملترین بانک اطلاعاتی رتبه های شرکت کنندگان سالهای قبل

نمودار تحلیلی

تهیه نمودار تحلیلی پیشرفت آزمونها بر اساس تراز و درصد دروس داوطلب

جایگاه یابی

مقایسه جایگاه علمی داوطلبان بر اساس نتایج قبولی های سالهای قبل

جهت مشاهده توضیحات کارنامه های تحلیلی کنکورهای آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

 

هزینه و زمان و شرایط شرکت در طرح :


هزینه

هزینه ثبت نام:

شرکت در این دوره رایگان می باشد و هیچ هزینه ای بابت شرکت در این طرح از دواطلبان دریافت نمی شود.

نکات مهم

دواطلبان گرامی توجه داشته باشند:

از آنجا که کنکورهای سراسری در این طرح در قالب آزمونهای آنلاین برگزار می شود، لذا هر شرکت کننده برای تکمیل پاسخنامه الکترونیکی بر روی سایت تنها یکبار و به مدت زمانی محدود (5 دقیقه) فرصت دارد تا پاسخ سوالات هر آزمون را در پاسخنامه علامت بزند. بنابراین توصیه می شود پس از دریافت دفترچه سوالات، پاسخ تمامی سوالات را در یک پاسخنامه کاغذی وارد نموده و پس از تکمیل پاسخگویی به تمامی سوالات، پاسخ های خود را در پاسخنامه الکترونیکی ثبت نمائید.

لطفا در تکمیل پاسخنامه الکترونیکی خود دقت فرمائید. درصورتیکه بیش از یکبار برای تکمیل و ثبت آن در سایت اقدام نمائید تنها اولین ثبت پاسخنامه برای شما درنظر گرفته می شود. در صورتیکه مدت زمان تکمیل پاسخنامه از مدت مقرر تجاوز نماید، متأسفانه پاسخنامه شما در سیستم ثبت نمی شود و نمی توان کارنامه تحلیلی صادر نمود.

ثبت نام

ثبت نام در طرح:

قبل از ثبت نام در این طرح باید در سایت عضو شوید، لطفا نام کاربری خود را در سایت به زبان انگلیسی تعیین نمائید در غیراینصورت نمی توان برای شما کارنامه صادر کرد و برای شرکت در آزمون هم با مشکل مواجه می شوید.

داوطلبان هر یک از رشته های مدیریت اجرایی و MBA جهت شرکت دراین طرح می بایست با کلیک در این قسمت و تکمیل اطلاعات فرم،  ثبت نام نمایند.

-         توجه داشته باشید که برای هر کنکور نیازی نیست ثبت نام جداگانه ای انجام شود. اولین باری که فرم ثبت نام را تکمیل کنید نام و مشخصات شما به لیست شرکت کننده ها اضافه می شود و کافیست بر اساس برنامه زمانی کنکورها در هر کنکور شرکت نموده و پاسخنامه الکترونیک خود را ارسال نمائید. 

لازم به توضیح است ثبت نام در هر کنکور تا ساعت 24:00 روز قبل از برگزاری هر کنکور مطابق با برنامه زمانی جدول زیر میسر خواهد بود.
تاریخ

برنامه زمانی کنکورهای آنلاین:

برنامه زمانی برگزاری هر یک از کنکورهای سراسری سال 88 تا 94 به صورت زیر می باشد:


برنامه زمانی

 

مراحل شرکت در آزمون

 

فیلم

ffff

در این طرح سوالات هر یک از کنکورهای 7 سال اخیر رشته های مدیریت اجرایی و MBA در سامانه آزمون شرکت کنندگان فعال و قابل دریافت بوده و پس از اتمام زمان برگزاری نیز پاسخ کلیدی به همراه کارنامه تحلیلی بر روی پنل آزمون وی قابل دریافت خواهد بود. برای پاسخ های تشریحی سوالات کنکورهای اخیر رشته اجرایی و MBA به کتابهای زیر (انتشارات نگاه دانش) مراجعه نمائید: 

MBA

اجرایی

 

مطالب مشابه:

shima abdi : رتبه
سلام استاد خسته نباشید من یه سوال داشتم الان من که کنکورها رو قبلا زدم میتونم بفهمم بر اساس درصد هام رتبه ام حدودا چند میشه ؟
احمد مولایی : نحوه برگزاری آزمون
سلام. در خصوص نحوه برگزاری آزمون یه سوال داشتم. برای دریافت سوالات میشه ما از روی کتابهایی کنکورهای گذشته استفاده کنیم ؟ ترتیب سوالات در آزمون فرقی می کنه ؟
احمدوند : پاسخنامه
سلام،عزیز جان پاسخ نامه ای که شما ارایه دادید،با پاسخ نامه ی کتاب دانش پژوهان فرق داره!! الان ما کدوم رو ملاک قراربدیم؟؟
ایمان جمشیدی : در پاسخ به آقای احمدوند
سلام. برای تصحیح کنکور ها از پاسخنامه سایت سنجش استفاده شده علی الاصول ملاک سایت سنجش درسته. اگرهم سوالی ایراد داشته باشه یا غلط باشه حذف میشه.
ذاکری : ازمون
سلام با عرض پوزش چرا برای من پیام این ازمون به پایان رسیده را میدهد؟؟؟ در صورتی که تاریخ امتحان امروز است.
ایمان جمشیدی : آزمون
سلام. با توجه به حجم بالای دفترچه سوالات کنکور 90،بارگذاری آن زمان بر بوده و از هم اکنون می توانید در آزمون آنلاین شماره 3 شرکت نمائید.
fereshteh.m : پاسخنامه
سلام استاد. سپاس از زحمات بی دریغتون من با بررسی درصد های کارنامم در سال 90 با درصدایی که خودم از روی کتاب کنکورهای جامع بدست آوردم، متوجه شدم که تفاوت بارزی وجود داره، و پس از مقایسه پاسخ نامه سایت شما با پاسخنامه کتاب متوجة تفاوت فاخشى شدم. خواهشمندم این موضوع رو بررسی بفرمایید. به عنوان مثال سوالات42,44,50,114,115,119,124,145,149,145 آیا واقعا جواب کلید صحیح است؟!!!!!!!
ایمان جمشیدی : در پاسخ به خانم fereshteh.m
سلام. تصحیح پاسخنامه آزمونهای آنلاین با توجه به پاسخ کلیدی سایت سازمان سنجش مطابق با کد دفترچه سوالاتی که در پرتال شما قرار دارد انجام می شود. در صورتی که اگر سوالی حذف شده باشد یا اشتباه باشد نیز حذف می شود. به دلیل اختلاف کدهای دفترچه های سوالات،گزینه های پاسخ سوالاتی که در کتابها وجود دارد می تواند متفاوت از گزینه های پاسخ کد دفترچه سوال آزمون آنلاین باشدبرای مثال گزینه صحیح سوالات 42 و 50 در دفترچه اجرایی بر اساس کلید سازمان سنجش به ترتیب گزینه های 4 و 4 است در صورتی که در کتاب انتشارات نگاه دانش رشته mba به دلیل اختلاف کد سوالات، گزینه های 3و 3 صحیح هستند اگرچه محتوای گزینه ها یکی است اما جای گزینه تفاوت دارد.به همین دلیل تأکید می کنیم برای نیل نتیجه مطلوب در کارنامه آزمون آنلاین خود حتما سوالات دفترچه آپلود شده بر روی سایت را پاسخ دهید. موفق باشید
نسیم براتی : ازمون
سلام.من امروز در سایت عضو شدم و برای ازمون هم ثبت نام کردم.اما وقتی وارد پنلم میشم اصلا شرکت در ازمونو نزده.این ازمون اخرین ازمون سایته.ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا بتونم توی این ازمون شرکت کنم
عنوان نظر :
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
نظر شما :
کد امنیتی :
 
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به ایمان جمشیدی می باشد.